Відображення графічних об'єктів засобами мови програмування

   Графічні примітиви можна малювати за їх координатами на координатній площині,частина якої розміщена на формі.Для цього використовується її властивість Canvas. Кожна точка на формі має свої координати та колір. Для кожного графічного примітиваа можна задати значення властивостей  його контуру та внутрішньої області.
   Графічні примітиви  в проектах Lazarus можна створювати також, використавши компонент Фігура. Цей компонент має властивості, значення яких визначають колір і стиль контуру та внутрішньої області.
   Можна відображати зображення, що містяться в зовнішніх файлах.Для цього призначений компонент Область зображення.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Опрацювання даних табличних величин

Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомленнь